Görüntülenme: 6559
Uygun İçerik Tartışması
2007/08/23 5:23
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Bu foruma çokça katkısı olan bvt ile, uygun içerik özellikleri üzerine yapmış olduğumuz yazışmadır.

Tarih: 03 Temmuz 2007

(14:59) mbirgin: Kolay gele!
(14:59) bvt: eyvallah kardeşim
(14:59) mbirgin: Bugün romantizm kokuyorsun. ;)
(14:59) bvt: bugün aşka dair yazılar agırlıkta
(14:59) bvt: bak eklediklerime sakıncalı olanları silersin
(15:00) mbirgin: Öyle yaptım zaten; ama 4 saat uğraşmak zorunda kaldım, dün. 8-|
(15:00) bvt: ben dedim bana yetişmek kolay degil:)
(15:00) mbirgin: Bari birazını da sen filtrele. ;)
(15:00) bvt: filtrele derken?
(15:00) mbirgin: Mesela, o intihar şarkısını sileceğimi bilmeliydin.
(15:00) bvt: dün eklediklerimde sakıncalı olan
(15:01) bvt: intihardan sonra dinlenen son parça
(15:01) bvt: o vardı benim bildigim
(15:01) bvt: iyide sen en az 5-6 tane silmişsin
(15:01) mbirgin: birkaç başlığını daha sildim.
(15:01) bvt: hangileri?
(15:01) mbirgin: Sünnet haberi. Olum, o ne ya? :-O
(15:01) bvt: haberdi ama
(15:01) mbirgin: Şaşırdım kaldım.
(15:02) mbirgin: Böyle bir şeyler  oluyor mu?
(15:02) bvt: bende şaşırdım diye koymuştum
(15:02) bvt: evet daa gerçek yani
(15:02) bvt: dünyada neler oluyor neler
(15:02) mbirgin: Ama, müspet şeyler olsun; her ilginç şey yerine. ;)
(15:02) bvt: patron sensin...
(15:02) mbirgin: :P
(15:02) bvt: :)
  ...
(15:11) mbirgin: Ula, sen de enteresansın hani! :)
(15:11) mbirgin: Spektrumun hayli geniş! :D
(15:11) bvt: dostum düşündümde
(15:11) bvt: benim sitelere genellikler blogcıdan geziciler geliyor
(15:11) bvt: dışardan gelen çok nadir
(15:12) bvt: madem öle dedim bunların aynısı
(15:12) bvt: mustafadada olsun
(15:12) bvt: sen globalsin ben local
(15:12) bvt: ok
(15:12) bvt: işin sırrı bu
(15:13) bvt: yani benim siteleri sana taşıyorum
(15:13) bvt: benim kaybetcegim bişe yok
(15:13) bvt: madem yok sen kazan
(15:13) bvt: daaa
  ...
(15:22) bvt: ben bunları bulmak için dünyayı geziyom
(15:22) mbirgin: Evet; çok güzel şeyler var; ama aradaki münasebetsiz mesajlar onların kalitesini düşürüyor.
(15:22) mbirgin: Onları ayıkla. ;)
(15:22) bvt: hangisi münasebetsiz
(15:22) mbirgin: Olur olmaz şeyleri, eklemiş olmak için ekleme. :)
(15:23) bvt: ilginç buldugun için ekliyorum
(15:23) mbirgin: Mesela dün sildiğim birkaç tanesi.
(15:23) mbirgin: Bugünküleri incelemedim henüz. :P
(15:23) bvt: yani senin site herkese hitap etmeli
(15:23) bvt: evrensel olmalı
(15:23) mbirgin: Etmeli elbet; ama senin de dediğin gibi evrensel değerleri desteklemeli ;)
(15:24) bvt: evrensel degerler içinde ölüm, aşk, sevinç, nefret, ihanet.....hepsi var
(15:24) bvt: neyse sen işine bak
(15:24) bvt: bende bakam
(15:24) bvt: çok çalışmamız lazım çok
   
(15:26) bvt: bak yeni bir başlı ekle aşk ve sevgi üzerine
(15:26) bvt: veya Aşka ve Sevgiye dair
(15:26) bvt: son eklediklerimide onlara koy
(15:27) mbirgin: Biraz daha uygunlaştıralım; "Sevgi Üzerine" ya da benzeri bir şey olabilir.
(15:27) bvt: veya Hayata Dair
(15:27) bvt: yada hayata dair sair şeyler
(15:28) mbirgin: "Hayata Dair" uygun olabilir; ya da "Hayatın İçinden..." :)
(15:28) bvt: dün ben konuları ekledikten sonra online 9 mu 10 mu ne yazıyordu
(15:29) mbirgin: Ohh! :)
(15:29) bvt: Hayatın içinden
(15:29) bvt: en çok kaç oldu
(15:29) mbirgin: Google amca saldırmıştır. :)
(15:29) bvt: onuda battırırım ben
(15:29) bvt: :)
(15:29) mbirgin: :)
(15:29) bvt: kim akıllı ve hızlı görelim
(15:29) bvt: oda bana yetişemiyor
   
(15:32) mbirgin: Hocam, fotografları da uygun seç daa. :)
(15:32) bvt: loo açık seçik bişe yok
(15:32) mbirgin: Yani bireyler fazla yakın durmasınlar :)
(15:32) bvt: ben sorumluyum soranları bana yönlerdir:)
(15:32) mbirgin: Orası öyle de, sonuçta ev sahibi biz oluyoruz hani :D
   
(15:36) bvt: sana bişe diyeyimmi?
(15:37) bvt: foruma girerken tıklama üzerine tıklama
(15:37) bvt: foruma tıkladımız zaman direk başlıklar gözüksün
(15:37) bvt: bilgisayar
(15:37) bvt: multimedya onları kaldır
(15:37) bvt: tüm alt başlıklar ana başlık gibi gözüksün
(15:37) bvt: senin foruma girmek işkence
(15:38) bvt: sitenin dibine somuşsun
(15:38) mbirgin: Olum, o zaman da ortalık allak bullak olur.
(15:38) mbirgin: Ama dediğin alt kategoriler için uygun olabilir.
(15:38) bvt: yok be ne olcak
(15:45) bvt: mustafa multimedyaya dini içerikler diye bi alt başlık koysana
(15:45) bvt: oraya ilahiler
(15:45) bvt: ezgiler
(15:45) bvt: felan koyalım
(15:46) mbirgin: Olabilir.
(15:46) bvt: senin forum çok karışık
(15:46) mbirgin: Olur mu ya!? :-O
(15:46) mbirgin: Hangi forum sade.
   
(15:51) bvt: iyi iyi patron sen sin
(15:51) mbirgin: Olum, şimdilik bu hale geldi forum; belki daha geliştireceğim.
(15:51) mbirgin: Üzerinde çalışmayı sürdürüyorum.
(15:51) bvt: belkiiiiii
(15:51) bvt: sürdürme elinden gelenin en iyisini yap
(15:52) bvt: milleti çeken forum olur
(15:52) mbirgin: İçerik daha önemli. ;)
(15:52) bvt: buda foruma baglı ama
(15:52) bvt: arama motorlarında senin içerigi arayan az olur
(15:52) bvt: ama forum herkese hitap eder
(15:52) bvt: ne arasan var
(15:53) bvt: zaten gelenlerde
(15:53) bvt: içerigi görmüş olur
(15:53) mbirgin: Yok, ne arasan var, hoş bir mantık değil; densizlik olmasın.:)
(15:53) bvt: yaw niye lafın sonunu oraya getiriyon
(15:53) bvt: pc hakkında cep telefonu hakkın
(15:53) mbirgin: hmm. :)
(15:53) bvt: hayat hakkında
(15:53) bvt: aşk hakkında
(15:53) bvt: program download
(15:53) bvt: oyun
(15:53) bvt: forum online oyunları
(15:54) bvt: edebiyat hakkında
(15:54) mbirgin: Tabi, evrenlsel değerlere (haklara) saygılı bir şekilde, değil mi ama. ;)
(15:54) bvt: ben bunları kastediyom yani
(15:54) bvt: sütten agzı yanan yogurdu üfleyerek yermiş
(15:54) mbirgin: doğru. :)
(15:54) bvt: bvtxp şuramda duriii
(15:54) mbirgin: :D
(15:54) bvt: yaniii
   
(15:55) bvt: video paylaşım buldum
(15:55) bvt: mutimedya ya video paylaşım ekle
(15:55) mbirgin: Nasıl yani?
(15:55) bvt: video paylaşım diye bir alt başlık
(15:56) mbirgin: Olum, Multimedya, zaten o amaç için orada.
(15:55) bvt: dur annem çagıri bakem gelem
(15:56) mbirgin: Umarım döver seni. :)
(15:58) bvt: yok la kıymaz bana
(15:58) mbirgin: :)
(15:59) bvt: mutimedya çok karışık ama
(15:59) bvt: dini videolar
(15:59) bvt: komik videolar
(15:59) bvt: romantik videolar
(15:59) bvt: felan filan
(15:59) bvt: milletin işini kolaylaştır
(15:59) mbirgin: Onlar için erken gibi; sen şimdilik oraya ekle; zamanla alt kategori oluştururuz. ;)
(16:00) bvt: bak sonra 4 ssatte yetmez. 3 gün ugaşırsın
(16:00) mbirgin: :)
(16:00) bvt:  
(16:00) mbirgin: Zaten öyle oluyor.
(16:00) mbirgin: :)
(16:00) bvt: sen şimdi yap
(16:00) bvt: ben doldurayım
(16:00) mbirgin: Var olanları da düzenlemek lazım.
(16:00) mbirgin: Ne istiyorsun?
(16:00) bvt: Dini videolar
(16:01) bvt: alt başlıkta ilahiler, ezgiler,
(16:01) bvt: felan filan
(16:02) bvt: ondan sonra komik videolar
(16:10) mbirgin: Komik videoları komedi & eğlence kategorisine eklemek daha uygun.
(16:10) mbirgin: Dini içerik bölümünü oluşturdum.
(16:10) bvt: eyvallah
(16:10) bvt: ben şimdi doldururum
(16:10) mbirgin: :)
(16:11) bvt: boyutları 600 e 500 olcak
(16:11) mbirgin: İçeriğe dikkat et!
(16:11) bvt: hepsi büyük olcak
(16:11) bvt: dini diyoz da
(16:11) bvt: nasıl dikkat edeyim
(16:11) mbirgin: Anladım; yani orada da aşırıya kaçma, demeye getiriyorum. ;)
(16:11) mbirgin: Orta yollu şeyler. ;)
(16:11) bvt: bilgisayarada
(16:11) bvt: program download diye bi kategori ekel
(16:12) mbirgin: 600px fazla. 500px  olsun genişlik, en fazla.
   
(16:22) bvt: dostum yapmışken komik videolar
(16:22) bvt: diyede bi başlık koy
(16:22) bvt: bugün hepsini doldurayım
(16:23) bvt: kızma oke
(16:23) bvt: bugün başka bişe istemicem
(16:24) mbirgin: Ula, komik videoları "Eğlence & Komedi" kategorisine ekle.
(16:24) bvt: oooooo
(16:24) mbirgin: Ne?
(16:25) mbirgin: Oluşturayım mı?
(16:25) bvt: ilk video gitti
(16:25) bvt: he ya oluştur
   
(17:03) bvt: ayrıca bu komiklere
(17:03) bvt: dikkat şahan çıkabilir
(17:04) bvt: cem yılmaz gibi şeyler ekleyebilirmiyim
(17:04) mbirgin: Espriler uygunsuz olmasın. Yani filtrele.
Ama güzel şeylerse, ekleyebilirsin tabi.
(17:04) bvt: yoksa hayvanlarla ilgili şeyler mi olsun
(17:04) bvt: ayrıca avrupa yakısı dizisinin çekim hataları filan var
(17:05) mbirgin: Yani sanırım çekincelerimi anladın; senin filtrenden geçir önce. Uygunsuzdur, dersen ekleme.
(17:05) bvt: bide kazalarla ilgili videolar var
(17:05) mbirgin: Şiddet olmasın!
(17:05) bvt: zaten senin filtre bana karşı full açlışıyor
(17:05) mbirgin: :D
(17:05) bvt: ama bu kazalarda biliyon çok dikkat çekiyor
(17:06) bvt: uçak kazaları
(17:06) mbirgin: Ula, sen de dünyanın malzemesini buluyorsun! :)
(17:06) bvt: helikopter kazaları
(17:06) bvt: arana kazaları
(17:06) bvt: başlıgı yazıp yanına hangi yaşa uygun olup olmadıgını yazsak. mesala +13
 +15
+18
gibi yazlar koysam
gerisi ziyaretçiye kalmış
seçma hakkı vermek lazım
(17:06) mbirgin: Dikkat çekmesi değil; güzellik barındırması önemli.
(17:08) mbirgin: Hayır; o tür şeyler olmasın hiç; yani ben bile bakamam.
(17:08) bvt: sen bakma zaten bakmak isteyen bakacak
(17:08) mbirgin: Böyle olunca, sitemde olup biteni anlamamış olurum :)
(17:08) bvt: tercih ziyaretçinin
seçme ve seçilme hakkı var biliyorsun Türkiyede
(17:08) mbirgin: İlgililer o tür yerleri bulurlar, merak etme.
(17:09) mbirgin: Biz, güzellikleri arayanların duraklarından olmaya çabalayalım. ;)
(17:09) bvt: patron kızdırıyon beniiii:)
(17:09) mbirgin: Zaten dün senin bir siteye girişimle çıkışım bir oldu.
(17:10) bvt: neden? ne vardıki?
(17:10) mbirgin: En iyi şey, google reklamlarıydı.Tıkladım ve kurtuldum, o rezil siteden.
(17:10) bvt: benim bilmedigim bişe mi vardı?
(17:10) bvt: video mu?
(17:10) mbirgin: Evet, video vardı; ölüm görüntüleri filan gibi şeyler yazıyordu.+o(
(17:11) bvt: yook be o sadece başlıktı
(17:11) bvt: o videola resimler var
(17:11) bvt: ve bir müzik
(17:11) bvt: öle şeyler yok benim sitede
(17:11) mbirgin: Başlıkları da uygun yazabilirdin.
(17:11) bvt: intihardan önce dinlelen son şarkı
(17:12) bvt: bundan iyi başlık bulamadım
(17:12) bvt: ama bu gerçek
(17:12) bvt: dinleyen kız dinleyip intihar etmiş
(17:12) bvt: o başlıgı ben attım
(17:12) mbirgin: Senin sitendekinden bahsediyorum.
(17:12) mbirgin: Yoksa bu videoya zaten yer vermem ben.
(17:12) bvt: amanda aman
(17:13) mbirgin: Ulan, bazen çok enteresan oluyorsun.:)
Hani ben, kendime "bukalmenun" diyorum; ama sen benden de öte bir şeysin! :)
(17:13) bvt: ibretlik şeylerde vermek lazım ama
(17:13) bvt: hayat hep güzel degil
(17:13) bvt: kötüyüde barındırıyor
(17:13) bvt: iyiyi anlatabilmen için kötüyü örnek göstermen lazım
(17:13) mbirgin: Biz, mümkün olduğunca hayatın kötü yanlarını görmeyecek ve güzel yanlarıyla ilgileneceğiz.
(17:14) mbirgin: Zaten yetenek orada!
Yani kötülüğü kullanmadan, iyiliği anlatmak!
(17:14) bvt: amacım seni deli etmek
(17:14) bvt: ben kendi sitelerimde yayınlarım meraklanma
(17:14) bvt: şaka yapıyom
(17:14) bvt: ama belki yanlış düşünüyon
(17:14) mbirgin: Yıllar önce hatırlarsın; "Evet Hayır" diye bir yarışma vardı!
(17:15) mbirgin: En önemli kelimelerden mahrumsun; o kelimeleri kullanmazsan başarabiliyordun.
(17:16) bvt: zaten iyi ile kötü
(17:16) bvt: güzel ile çirkin
(17:16) bvt: arasında küçücük bşr çizgi var
(17:16) bvt: burda bizim verdiklerimiz dünyanın öbür tarafındakine kötü gelebilir
(17:16) bvt: sen fizikçisin
(17:16) bvt: görelilik
(17:17) bvt: bize göre dogru başkasına göre yanlış olabilir
(17:17) mbirgin: Hani şöyle anlatılır; kimileri Allah'ı sevdikleri için ibadet ederler; kimileri cenneti istedikleri için; kimileri cehennemden korktukları için.
(17:18) mbirgin: İşte biz, - teşbihte hata olmasın - burada, cehennemden korkutmak istemiyoruz; belki cenneti anlatmak ve Allah'ı sevdirmek amacındayız.
(17:19) bvt: amennada
(17:19) mbirgin: Yani, sevgiyi aşılayalım.
(17:19) bvt: insalara safi sevgi kötülüktür
(17:19) bvt: bunu yapamazsın
(17:20) bvt: bir insanı hep mutlu edebilirmisin
(17:20) bvt: hep aglatabilirmisin
(17:20) mbirgin: Yani demek istediğim o ki, sadece güzellikler olsun.
(17:20) bvt: hep güldürebilirmisin
(17:20) bvt: hayır
(17:20) mbirgin: Yoksa bazı kısımlarda haklısın tabi.
(17:20) bvt: bir gün aglatır bir gün güldürür bir gün öldürürsün
(17:20) bvt: hayat bu ,bir gün öyle bir gün böyle
(17:21) bvt: bunu peygamberimiz diyor
(17:21) bvt: ben degil
(17:21) mbirgin: Nefretin kötü bir şey olduğunu söylemek; nefret kavramının rahat kullanılabilmesini sağlayabilir!
(17:21) bvt: acıyı çekmeden sevgiye ulaşamazsın
(17:22) mbirgin: Eyvallah; ama minimum bir gereksinim söz konusu.
(17:21) bvt: cehennemi bilmeden cennetin anlamı olmaz
(17:22) mbirgin: Olur; çok olur hemde.
(17:22) mbirgin: Geleneksel Japonca'da en büyük hakaret, kişiye "sen" demekmiş!
(17:22) mbirgin: Şaşırdım kaldım! :-O
Adamlarda uygunsuz kelime yokmuş, bir zamanlar.
Ne kadar güzel!
(17:22) bvt: git kendini intihar et
(17:23) mbirgin: :)
(17:23) bvt: :)
(17:23) bvt: harikiri
(17:23) bvt: miydi neydi
(17:23) bvt: neyse ben komik videoları
(17:23) bvt: yani börtü böcegi ekleyem
(17:24) bvt: neyse şaka bi yana
(17:24) mbirgin: Sana düşüncelerimi anlatmaya çabalıyorum;
(17:25) bvt: anlatıyorsun zaten çabalama
(17:25) bvt: seni az çok tanıyorum ben
(17:25) bvt: sen sitende örnek vereyim
(17:25) mbirgin: Bu arada bu yazışmamızı da düzenleyip yayınlamayı düşünüyorum; böylece site kurallarının genel hatları çizilmiş olur. ;)
(17:25) bvt: aynı evde kalırken benim dokundugum ekmeyi yemiyodun ya
(17:25) bvt: aynı uygulama bu site için de geçerli
(17:25) mbirgin: :D
(17:26) mbirgin: Aynı şey değil bu!
(17:26) mbirgin: Onlar takıntı!
(17:26) bvt: aynı kapı
(17:26) bvt: bunlarda takıntı
(17:26) bvt: geniş ol dostum genişşşş
(17:26) mbirgin: Güzel takıntı ama; güzelliklerin yayılmasına katkıda bulunmaya çabalamak.
(17:26) bvt: tek taraflı ama
(17:27) bvt: seçme hakkı yok
(17:27) bvt: yönlendirmeli
(17:27) mbirgin: Elbette; güzelliği yaymak isterken kötülüğü ezmeye çabalamak lazım.
(17:27) bvt: beni anlış anlama
(17:27) bvt: bu dünyada benimde karşı oldugum birçok şey var
(17:27) mbirgin: Seni anlıyorum; herkese hitap edilmesi taraftarısın.
Oysa ben, güzelliklerle ilgilenenlere hitap edilmesi taraftarıyım.
(17:28) bvt: ben sitelerde gezerken nelerle karşılaşıyorum
(17:28) bvt: bi ton saçmalık ahlaksızlık
(17:28) bvt: ama ben  ilginç olanları alıyorum
yada bana ilginç gelenleri
(17:28) mbirgin: Yani sen benden daha kapsamlısın bu anlamda.
(17:28) bvt: estafirullah
(17:29) mbirgin: Hayır öyle.
(17:29) bvt: senin savunma ve idrak mekanizman ile benimki çok farklı
(17:29) mbirgin: Bu arada bir şey demedin; izin veriyor musun?
(17:29) bvt: neye da
(17:30) mbirgin: Yazının düzenlenip sitede yayınlanmasına.
(17:30) bvt: tabiki
(17:30) bvt: abes yerleri kırp
(17:30) bvt: ama varsa tabi
(17:30) mbirgin: Eyvallah 8-|
(17:30) mbirgin: Zaten o yüzden "düzenlemek"ten bahsettim.
(17:30) mbirgin: İrdeleyeceğim.
(17:30) bvt: bakalım milet kime hak verecek
(17:30) bvt: oylamaya sulalım
(17:31) bvt: 23 temmuz gibi
(17:31) mbirgin: Senin ismi bvt olarak çevireyim.
(17:31) bvt: evet
(17:31) mbirgin: Olur, yapalım.
(17:31) bvt: senin sitende öle tanınıyor zate
(17:31) bvt: bu konuşma bendede kayıtlı
(17:32) mbirgin: Pek öyle tanınmıyor; ama öyle tanınması yolunda gayretkarım.
(17:32) bvt: ne diye tanınıyor loo
(17:32) mbirgin: Daha yeni; hiç tanınmıyor. :)
(17:32) bvt: sende çok ugraş vermedinmi
(17:32) bvt: tanınmak için
(17:33) mbirgin: Tanıtımını da yapmadım daha..
   
(18:49) mbirgin: Senin eklediklerini incelemeyecek olsam, yapabilirdim belki. ;)
(18:49) bvt: eklediklerimimi kontrol ediyon?
korkma içerikleri sitene uygun
(18:49) bvt: bazılarında yani komiklerde açık görüntülü olanlar vardı eklemedim
(18:49) mbirgin: Yavaş yavaş güvenilirlik puanın artıyor zaten. ;)
(18:49) bvt: wayyy
(18:50) mbirgin: İyi ediyorsun.
(18:50) bvt: saol be agam
(18:50) bvt: benim lambocini ve magnum işi ne oldu
(18:50) bvt: sen bana güven dostum
(18:50) mbirgin: Görüntülerin yanında bir de esprilere de dikkat et, tamam mı?:)
(18:50) bvt: olur agam
(18:50) bvt: başka emrin varmı?
(18:50) mbirgin: Ne demek! :P
(18:51) mbirgin: Yani, emek sarfedip ekliyorsun; silmek istemem.
(18:51) bvt: bir çogunu sildim zaten
(18:51) mbirgin: Yani uygun olsun, eklemişken. ;)
(18:51) bvt: aslında ilk ekledigimde vardı
(18:51) bvt: bende düzeni bozmamak için digerlerindede eklemek zorunda kaldım
(18:51) bvt: ama bir çogunuda sildim
(18:53) mbirgin: Şahan'ın bir tanesi kısıtlandığı için silindi; diğeri de uygunsuz laflar barındırdığı için...
(18:53) bvt: senin forumu 1 numara yapacam
(18:53) bvt: bak gör
(18:53) bvt: ahanda buraya yazıyom
(18:53) mbirgin: Eyvallah!
(18:53) bvt: hhhuuuh huuuuuh
(18:53) bvt: bu buhulansında yazayım diyeydi
(18:53) mbirgin: Zaten sen eklemeseydin, ben bu sayıya kaç ayda ulaşamazdım herhalde. ;)
(18:54) bvt: mesaj sayısı kaç olmuş
(18:54) bvt: 358
(18:54) bvt: az
(18:54) bvt: çok az
(18:54) bvt: bunu en az 2000 olması lazım
(18:54) mbirgin: 8-|
(18:55) bvt: adam akıllı birilerini tanımıyozki
(18:55) bvt: eklesin
(18:55) mbirgin: Şayet içerikleri sağlam 2000 mesaj olursa; off be;canavar olur!
(18:55) bvt: olur olur
(18:55) bvt: sen meraklanma
(18:55) bvt: 1 ay içinde dediginde olacak
(18:55) bvt: dedim ya ahanda buraya yazdım
(18:55) mbirgin: (H)
(19:11) mbirgin: Eklediğin yazıların kaynaklarını belirtsene.
(19:12) bvt: www.bvt2007.com
(19:12) bvt: :)
(19:12) mbirgin: :)
   
(21:58) bvt: dostum
www.bvt.blogcu.com
(21:58) bvt: tüm degilse bile sitene uygun içeriklerin hepsini sana ekledim
(21:58) bvt: hepsi uygun olmadıgı için eklemedim
(21:59) bvt: zaten eklediklerimdede sileceklerin olacaktır belki?
(21:59) bvt: benden bu kadar
(21:59) bvt: yoruldum da
(22:34) mbirgin: Hocam eline sağlık; iyi dayandın daa. :)
İngilizce kelime ezberleme oyunu: vav.mbirgin.com

İnsanoğlu ne tuhaf, neden birilerinin günlükleri, telefon konuşmalrı ve msn yazışmalrı dikkat çeker ki bu kadar Neyse efendim.. İşte öyle bir msn konuşması da benim dikkatimi çekmiş durumda.. Gerçi şu var.. Eğer içinde merak edilecek hususlar olsa m1gin siteye koymazdı herhalde, ama yine de bir ümit okumaya başladım Malesef hayal kırıklığı yaşadım 

Siteye ilk geldiğim gün, ilgilimi çeken bir şey de, sitede bir çok yararlı kaynak ve bilginin paylaşılıyor olmasıydı.. Şimdi anlıyorum ki bunlar m1gin in özel amacı doğrultusunda bilinçli yapılmış şeyler Yani amaç bu siteden güzellikleri paylaşmak, her yaşa her kesime aynı edeple, aynı çizgilerle, aynı sıcaklıkla, hitap etmek 

Stenin sahibi m1gin.. Diyecek bir şey yok.. Ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz

Daha nice gülliklerin paylaşılması dileğiyle, herkesi göreve çağırıyorum( m1gin reklam komisyonları konusunda hala bir pazarlık yapabilirz )

vesselamm....

Bu mesaj, m1gin tarafından, 27.03.2009 17:50:28 itibariyle düzenlenmiştir.
???
2009/03/27 17:48
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

yazının hepsini okuyan var mı?? kısa bi özet geçin

Abonelik Bilgisi Abonelik
Etiket Ekle
Etiket:
Kullanıcı Adı:
Parola:
Bilgi Hatırlatma Yeni Üyelik
İletişim | Kullanım Şartları | Reklam Bilgileri | Tüm Üyeler | Ne Nasıl Yapılır? | Arama | RSS | Twitter | Facebook | Youtube

Son Üyeler: ismailarikan, meryem_ksf, kadir163, hakem23, gulsens59,
Son Oturumlar: