Kullanıcı Adı:
Parola:
Bilgi Hatırlatma Yeni Üyelik
Beğen
Paylaş
Sayfa: Site:
Görüntülenme: 218783
Ah Bu Ben!
2009/02/22 19:11
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Evet,ben de yazabilirim ki!

Bu köşe "Ben Şöyleyim Ben Böyleyim" köşem olsun artık.Kim bilir belki iyi bir gazeteden köşe yazısı teklifi alabilirim :P

Ömrüm boyunca benle yaşamak zorunda olmak cok garip ama güzel.Bütün dünya ben ve bedenim etrafında dönüyor.Megaloman degilim sevgili okuyucu,böyle bu işler.Ne yaşarsan yaşa,naparsan yap en sonunda dönüp dolaşıp kendinle başbaşa kalıyorsun.Bazen düşünüyorum sokaktaki yaşlı dilenci adam,ya da kızıl saçlı kız,ya da şişko teyze olsaydım?Ya Afrika'nın balta girmemiş ormanlarında(o da ne demekse artık) bir iguana olsaydım? Ama işte kim olursan ol,sen yine sensin.Ben de yine ben oluyorum.Yok işte ötesi berisi,kendinden kurtulamıyorsun arkadaş! Ha mutsuz muyum böyle,haşa ne haddime,şükürler olsun Rabbime beni ben yaptıgı icin!

Her neyse,kafama takılan şeyler var.Aklıma geldikce yazarım artık.Sıkıldım şimdi.Ahı tuttu birilerinin:p

Buarada acı soslu cekirdek diye bişey cıkmıs.Soslu fıstık var ya hani,o sosu alıp cekirdege dökmüşler.Fena olmamış aslında.Deneyin derim.Ama dudaklarda tahribat yapabiliyor.O kadar yan etkisi de olsun canım :p

Hea bi de.Eksi sozluke ugrayanınız filan varsa bilirler.Bu elemanlar kendilerine "suser" diyorlar.Sozluk User anlamında.Biz de kendimize "Muser"diyelim diyorum. M.birgin User anlamında.Sevgili M.Birgin seni kullanmak anlamında degil tabi,yanlıs anlasılmasın,site içün :)

Yanıt: Ah Bu Siz!
2009/02/22 20:59
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Evet,siz de yazabiliyorsunuz:P Tebrikler:P

Dün bir film izledim sinemada, başroldeki kız çok ünlü bir dergide yazar olmak için, önce hiç planında olmayan bir başka dergide çalışmak zorunda kalıyordu. Fakat zamanla bazı olaylar gelişiyor ve en sonunda o büyük ve ünlü dergiden kıza teklif gelmesine rağmen teklifi kabuyl etmiyordu.. Şimdi ne alaka diyeceksiniz: açıklayayım, açıklayabilirim:P Amacınız bir gğn keşfedilmek ya, kim bilir belki bir gün çok büyük yerlerden teklif alıp red edermişsiniz:)) Hayır ben mbirgin. com da yazamya devam edeceğim dermişsiniz.. Ben olsam demem o ayrı mesele:PPP

Neyse, maksat muhabbet, yazabilmenize çok sevindim,hep keniminkileri okumaktan sıkılıyordum:PP

Bu arada balta girmemiş orman demek, içine baltayla giremediğiniz orman demek:))

vesselam;)

Ah Biz Yazabilenler!
2009/02/22 22:03
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Aman efendim sizin gibi bir yazı canavarından yazabildigimi duymak beni sevindirdi :p

Amacım keşfedilmek degil aslında ama gelişen olaylara göre gelecek teklifleri degerlendirecegimden süpheniz olmasın-_-Öyle cok büyük bir yerden teklif gelirse "Aman efendim m.birgin ilk gözagrım,bırakamam"falan demem yani.Tanımam giderim :p Buarada vizyondaki filmlere baktım baktım söylediginiz içerikte bir filme rastlayamadım,nasıl bir sinemada izlediniz siz bunu :)

Film demişken,en son su Benjamin Button amca yüzünden kaç km yol koşmak zorunda kaldım.Ne kadar uzunmuş o öyle yau.Film boyunca o genclesirken biz yaşlandık resmen :) Ayrıca pek o kadar sevmedigim Brad Pitt'in genclik halini sevdigmi farkettim :p

Balta girmemiş ormanın anlamı dediginiz gibi olsaydı baltayla girilemeyen orman denilmesi gerekmez miydi :p Sanırım yasak orman kavramı da burdan geliyor :p Her neyse bilgilendirmeniz için tesekkürler,sizden ögrenecegim cok sey var gibi hissediyorum :)

Bi sonraki yazımda 7 kez yıldırım carpan adamın maceralarını islemeyi düsünüyorum:P

Kalın saglıcakla sevgili muserlar..(baya bi yazar havasına da girdim yau:))

Ah Biz Seyirciler!
2009/02/22 23:09
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Genel bir değerlendirme yapmam oldukça zor. Zira yazarlar, bazı kısımda bizleri överlerken; diğer kısımlarda görmezden gelebiliyorlar. Bu durumda genel bir rota çizerek, bir şeyler yazmam oldukça zor. Ya da en azından öyle hissediyorum.

Bir de, stonesour ile deniz_mavidir arasında perde arkasından bir çekişmenin gerçekleştirildiği hissediliyor.
Sanırım yakın zamanda bu, perdenin önüne de geçecektir ve biz seyircilere bir oyun sahnelenecektir.
Finalde, seyircilerin sizleri ayakta alkışlayacağı bir performans göstermeniz ve daha da önemlisi vereceğiniz evrensel mesajınızda; dünyaya barış, huzur  ve mutluluk telkininde bulunmanız temennisiyle...

Aslında ilk olarak, ilk mesajda yer alan soslu çekirdek meselesi sebebiyle yanıt yazmayı düşündüm. İlginç geldi bana.
Soslu fıstığı epey seven birisiyim. Soslu çekirdeği de denemek istiyorum. Nereden temin edilebilir acaba?

Oyun arasında kendimi birden sahnede buldum işte. Affola!
Aradan çekiliyorum...

Seyre devam ediyoruz...

İngilizce kelime ezberleme oyunu: vav.mbirgin.com

Çekişme mi?? cıık cıık cııkkk.....

Benjamin Button son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden biriydi. Normalde Brad hiç tipim değildirAnormalde de değildir:P Dünkü filme gelince, bir alışveriş koliğin itirafları...Sanırım türkçesi buydu:P

Geçenlerde bir kaç arkadaş Yes man i izlemiştik sinemada, biri uyumuştu diğerleri pek beğenmemişti ,hatta epey dalga konusu olmuştu,bir çok sahnede 'ince zekamızdan' dolayı yalnız iki kişi  gülmüştük:P iki arkadaş kopmuştuk:) Dün akşam da dvd den izledik ve ben bizi eleştiren diğer iki arkadaşa mesaj attım.. dedim ki: "yes man i izliyorum ve hala gülüyorum:) "birinden şu cevap geldi "tabi o filmleri de birileri izlemeli:)" diğeri ise bana tavsiye debileceği filmlerin olduğunu aynı filme ikinci kez gülmememin daha iyi olacağını söyledi:)

Bu arada bir tavsiye, asla cd.cide tavsiye edilen filmelri almayın! ne zaman tavsiye üzerine film alsak, baygınlık geçiriyoruz:P (bknz: bugün:))

Bu arada, arada benim forum başlığına da beklerim, bir çay falan içeriz:P

sahi 5.yıldırımdan sonrakileri göstermediler değil mi?:)diğer ikisi neydi:P

 


Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 22.02.2009 23:27:12 itibariyle düzenlenmiştir.
Hebele Hubele..!
2009/02/23 20:04
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Şu başlık yazma meselesi de ayrı bir emek istiyor sevgili muserlar!

Sevgili m1gin, niye çekişelim yau.deniz_mavidir bana tecrübelerini aktarıyor,ben de az biraz tıkıldatmaya calısıyorum,gecinip gidiyoruz iste. Buarada çekişme deyince aklıma Kadir Topbaş la Kılıcdaroglu geliyor (adını unuttum) nedense :) Bence 2si de kazanmalı.İstanbul'umuzu böyle seven insanların 1inden mahrum kalmak istemeyiz :p

Soslu cekirdek meselesine gelince.Markasını söylemek icin mutfaga gittim geldim ama sanırım bittikten sonra kayıplara karışmış.Kuruyemişci abilere sorarsanız söylerler mi bilemiyorum,hazır bişe ne de olsa:) Olmadı ben size alıp gönderirim.Bi soslu cekirdegin lafı mı olur.

Buarada deniz_mavidir.Deniz aslında mavi degil biliyorsunuz degil mi:)

Daha yazacaktım ama beni bekleyen uzuun bir tefsir ödevi var.Daha sonra inşaAllah.

Kalın saglıcakla.

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/23 22:21
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Tefsir ödevi mi? Ne güzel;)

Deniz mavidir. İtirazı olan çok oluyor ama ben kale almıyorumBu arada kuruyemişci abilere demişsiniz..Neden abiler?İçlerinde bayan yok mu? Olamaz mı? Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz stonesour!!! :P

 

Ah bu biz/ben yazabilemeyenler!
2009/02/24 14:41
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

merhaba arkadaşlar siteyi bayağıdır takip ediyorum, yazılarınızı büyük bir zevkle okuyorum,
özellikle deniz_mavidir  ve stonesour  arasındaki çekişme müthiş
sohbetinize dahil olmak geliyor içimden lâkin, gelin görün kü -bu yazdıklarımı saymazsak- aklıma hiiçbirşey gelmiyor   napam? napam?
dedim en azından bunları yazayım  
ben de soslu fıstık, fındık, çekirdek soslu  ne kadar yiyecek varsa bayılarak yerim, ondan doktor
yasakladı
ondan uyumadan evvel yiyorum bizimkiler çakmıyo.

saygılar...dene


Bu mesaj, silent tarafından, 24.02.2009 14:54:02 itibariyle düzenlenmiştir.
Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 14:56
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Çekişme mi?? Arkadaşlar çekişme falan yok lütfen!!!:))

Sen evdekilere çaktırmıyorsun ama sorun şu ki, çaktırsan da çaktırmasan da olan sana olacak,  yasaksa yeme bence, olaya bir kaç açıdan yaklaşıcam şimdi...

1.Arkadaşım, bu can sana emanet, değerini bil!

2. Her şey insanın beyninde biter, insan bazen sadece kendini kandırır!(beyninde biter derken, yanlış anlaşılmasın, insan beynini doğru kullanarak her şeyi yapabilir diyen kişisel gelişim kitaplarındaki beyin değil benim bahsettiğim, demek istediğim şu ki; bakış açısı, vizyon:P )

3.Yazabilmek ya da yazamayabilmek, yemek ya da yiyememek işte butün mesele bu.

Sözüm meclisten dışarı silent,yanlış anlama..... "Kızım sana söylüyorum gelinim sen işit" hesabı yapıyorum.:P

Anlayana sivri sinek saz ,anlamayana davul zurna az.

:P

Neyse bugünlük bu kadar saçmaladığım yeter:)

 

NOT: bu yazdığım not ile birlikte dördüncü düzeltmemi yapmış bulunuyorum, mbirgin sana kolay gelsin:P


Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 24.02.2009 14:57:03 itibariyle düzenlenmiştir.

Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 24.02.2009 14:57:43 itibariyle düzenlenmiştir.

Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 24.02.2009 15:00:41 itibariyle düzenlenmiştir.

Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 24.02.2009 15:01:43 itibariyle düzenlenmiştir.
Yanıt: Aah ah!
2009/02/24 15:22
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

aslında orada espiri yapmaya çalıştım ama olmadı galiba  ya da oldu gibi oldu ama yine ben anlamadım
hani bayılarak yiyorum ya, bayılmayım diye yani, doktor falan işteyoksa yok öyle birşey
ha gayret bugün burada saçmalama rekorlarını alt üst edip muserler olarak gizines rekorlar defterine girebiliriz

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 15:25
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Ben anlamamışım,kusurumu mazur gör;)

son bir saçmalama yapmak istiyorum! saç malanmaz saç taranır:P

Yanıt: Ah Bu adamın biri!
2009/02/24 15:30
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

 yaw bunu belki elli defa duydum ama yine de -yerinde yapılırsa- gülüyorum

ben de yapayım,| konu ile bi akrabalığı yok ama.
Adamın biri varmış, ikinci dönem düzeltmiş


Bu mesaj, silent tarafından, 24.02.2009 15:31:10 itibariyle düzenlenmiştir.

Ah sevgili muserlar!! Yazamadıgını sanan ama aslında yazabilen(1 nolu muser deniz haric,cunku o yazabildiginin farkında,bas muser m1gin de tescilli zaten,o zaman silent ve ben kaldık) muserlar olarak sayımızın arttıgını görmek beni ne kadar sevindirdi bilemezsiniz :) Silent burada sana iltifat ettim galba,hepimiz yazabiliyoruz yasasın :p

Buarada denizin ısrarla mavi oldugunu savunan arkadasımızla aramızda cekisme oldugunu neye dayanarak iddia ediosunuz söyleyin bakalım.Biz savunma makamı olarak reddediyoruz ama delil getirmek iddia sahibine aittir bilesiniz :p

Ayrıca Silent bayılarak yerim o yüzden doktor yasakladı esprini tuttum :) Ama itiraf edeyim sen daha sonra acıklamasan ben de deniz_mavi(mi)dir gibi anlardım tam olarak:)

Bi de kuruyemisci abiler meselesi cıktı tabi :) Benim karsıma simdiye kadar kuruyemisci abla cıkmadı.Ama bu cıkma ihtimalini de yok ediyor degil tabi:p Ama bence abladan kuruyemisci olmaz,olmamalı :)

Ayrıca siz 1 ve 2 nolu muserlar!Son yazdıklarınızdaki esprimsileri görmemiş olayım :) Ayrıca mesajlarınızı niye düzeltiyorsunuz o kadar cok.Merak ediyorum düzeltmeden önceki hallerini:)

Bi de en basta 7 kez carpan yıldırımın filmde 5 kez gecmesi meselesi vardı.Amcam bu gidisle bir 10 kez anlatır diye saymadım acıkcası,dikkatinizi takdir ediyorum deniz_mavi..dir :) Belki senarist unutmustur diyebilirim ama ne farkeder,2 tane de biz ekleriz nolacak :)

Ah..Bensiz birsey yapamazlar..Gitmem lazım simdi..Daha sonra henüz tanısamadıgınız yazılarımla dönücem insallah.

Vesselam hepinize musercıklar..


Bu mesaj, stonesour tarafından, 24.02.2009 20:03:05 itibariyle düzenlenmiştir.
Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 19:50
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Yazabilmek ya da yazamamak.. Buna neden takılı kaldınız yahu:) Görende makale yazıyoruz sanır:) Edebiyat da parçalamıyoruz, aksine geyiğin dibine vurmak üzereyiz:) Yani eğer günlük yşantınızda  rahat konuşabiliyorsanız bence yazabilmek için de özel bir yeteneğe ihtiyacınız yok:P

Heee bir de muserdık..Musercık olduk:D :P eyvallah:P

 

 

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 20:02
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Ah sevgili 1 nolu muser-cık :) günlük de makale gibi deneme gibi efendime söyliim fıkra gibi edebiyatın düz yazı kolunun alt kollarından birisidir ki.hem daha yazı hayatına yeni baslamıs sayılan kücük muserlara bunu söyleme hakkınız yok. Andrei amca haklı mı ne :p Her neyse iste niye takıldık ben de bilmiyorum,tıkıldatıp gidiyoruz nihayetinde :)

muserken musercık olmanız,beraber sacmalayısımızın getirdigi yakınlıktan olsa gerek,yanlıs anlamayın:p yesilcam tarihimizden de bildigimiz gibi insanlar sevdiklerine -cik -cık gibi eklerle seslenebilirler.Bkz: sezercik,aysecik,omercik..hep sevilen karakterler bunlar :)

buarada deniz niye mavi? :)

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 20:12
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Hımm........:)

Yanlış anlamadım zaten, doğru anladım. Siz de beni yanlış anlamayın, kızgınlık ya da tepkiyle söylenmiş bir şey değildi söylediklerim:) Sadece 'değişik' geliyor kulağa..:) neyse:)

Bir de 'küçük' muserlar kim?:P

Sahi yaş ortalaması kaç sitenin:D Neden yaşlarımız görünmüyor sitede? Neden hiç kişisel bilgi giremiyoruz? Neden kim hangi burç göremiyorum?:DDDD BUnu şu sebepten dolayı söyledim, bugün hangi burçlarla aram iyiymiş,hangileriyle kötüymüş onu öğrendim de:P Ona göre cevap hakkımı kullanacaktım forumlarda:P

Denizin neden mavi olduğunu mu merak ediyorsun? Bu durumda denizin mavi olduğunu da kabul etmiş oluyorsun ki bu soruyu yöneltmişsin. Eğer hala kabul etmiyorsan hiç cevap vermeyeceğim de ; ama kabul ettiysen ve bu soruyu bilinçli sormuşsan bir cavabım olabilir.

:P

 

NOT: az önce yazmayı unutmuşum, neden düzeltme yapıyorsunuz mesajlarda demişsin.. Benim sebebim şu: gıcıklık olsun:P merak edin neyi düzelttim diye:P Tabi bu sebep de var ama:P asıl sebep şu; ben klavyeyi berbat kullanan biriyim ve sürekli yazım hataları vs. yapıyorum, genelde de bunu yazıdım anda değil aradan bir süre geçince fark ediyorum:) İlk sebep bu, diğer sebep ise, Bazen yazdıklarımda eksik ya da fazla olduğunu düşündüğüm şeyler oluyor daha sonraki okumalarımda onları düzenliyorum;)

 


Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 24.02.2009 20:16:00 itibariyle düzenlenmiştir.
Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 20:25
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

hmmm...degisik geliyor hakikaten simdi farkettim :)

ben kova burcuyum baskalarını bilemem-_- yas ortalamasını da bimiyorum ama sanırım kücük degildir :p gercekleri saptırmayı seviyorum mu ne:p

burcumu ögrendikten sonra cevap hakkını kullanmaya karar verdiysen eger,denizin mavi oldugunu kabul edip etmemem verecegin cevaba baglı :)

buarada mesajları düzeltmenize taktıktan sonra ben de yapmak zorunda kaldım.ihtiyac olabiliyormus bazen evet :p


Bu mesaj, stonesour tarafından, 24.02.2009 20:26:20 itibariyle düzenlenmiştir.
Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/24 20:35
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

 

 

Arası çok iyi: Boğa, Başak

İyi: Kova, Balık, Akrep, Yay

Kötü: Koç, Yengeç, Terazi

Ne iyi ne kötü: İkizler, Aslan

işte tablo bu:D

bu durumda sizinle iyi anlaşıyoruz :P En yakın arkadaşlarımdan biri akrep burcu, ona dedim ki bugün, biz seninle iyi anlaşıyormuşuz ama en iyi anlaştığım burç seninki değil,bu durumda en yakın arkadaşımı değiştirmem lazım:P işin tuhaf  yanı hayatımda bir ya da iki tane başak burcu var ve bir tane boğa :D  belki de daha fazladır:P tamam boğa olanla çok iyi anlaşıyoruz ama başaklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim:P  bir de benim yükselenim koç, burcum terazi bu durumda kendimle anlaşamıyormuşum bunu öğrendim:P komik:) işin espirisi elbette....;)

"Come, come again, whoever you are, come!
Heathen, fire worshipper or idolatrous, come!
Come even if you broke your penitence a hundred times,
Ours is the portal of hope, come as you are."

kıssadan hisse:P

Siz denizin mavi olduğunu kabul edin ben cevabımı hazırladım,aksi taktirde bundan sonra bu konu hakkında hiç bir yazılı ya da sözlü tartışmaya girmeyeceğim:P

 


Bu mesaj, deniz_mavidir tarafından, 24.02.2009 20:39:29 itibariyle düzenlenmiştir.
Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/25 19:46
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Teraziler dengeli olur diye biliyordum yau :p Bu yükselen işini de hiç sevmiyorum,annem saat kaçta dogdugumu hatırlamıo cunku :) Anneme cekmisim herhalde ben de tarihtir saattir hiç hatırlamam.Burclar meselesini Mevlanaya baglayarak iyi yapmıssınız bu durumda :P Bi de farkettim ki ben hayatıma giren kimsenin burcunu sormuyorum :) Sorsam da unuturum zaten,gerenk yok :p

Ben denizin renksiz oldugunu,gökyüzünün durumuna göre kendini değiştirdigini düsünenlerdenim.Hatta bizzat öyle olduguna da sahidim:) Ve karsı tarafın delillerini görmeden de fikrimi degistiremem üzgünüm:p bi de matematikci olucaksınız hic yakıstıramadm :p O teoremleri ispatlarken ögrenmeniz gereken bi baska sey de ispatlanmamıs bilginin inanılabilirlik yüzdesi olmalıydı :p

Buarada etiketlerim degismis farketmedim sanmayın yetkili gücler.Gerci farkedip farketmememin bi farkı var mı  bilmiyorum :P Ama daha isabetli secimler olmus galba-_- Tecrübe iste bunlar hep tecrübe azizim.

Yurdumun her tarafında kar varken,hatta İstanbulun da cogu kesiminde kar varken,burada yagmur var sevgili muserlar! Yagmur kadar güzel bi doga olayı var mı bilmiyorum :) İstanbulun yagmurunu cook seviyorum,bütün trafige ragmen! -_-

Bi de hani yasadıgın bir olayı daha önce tekrar yasamıssın  gibi birebir yasamak yok mu! Aklı cıkacak gibi oluyor insanın yau! Ufak ayrıntılar,mesela önündeki kitaptan bi bölüm,duyulan bazı sözler,masadaki örtünün kenarı,efendime söliim(seviyorum bu lafı:p) saatin tıkırdanması gibi seyler;aynı yerde aynı zamanda daha önce yasamıssın gibi nasıl oluyor yau!! Kimileri reenkarnasyon gibimsi görürken,kimileri rüyanda görmüssündür falan diyor.Her nasıl oluyorsa,cok acaip seyler dönüyor bu dünyada sevgili muserlar!! Gecen aksam tvde Yasar Nuri Öztürk amcam cıktı,reenkarnasyona inanılabilir,problem degildir gibi seyler söyledi.Hint kültüründeki gibi degilmis ama,insanın en az 3 hakkı filan olabilirmis yasadıklarını düzeltebilmek icin vs vs..Yani kedi köpek gibi degil de insan olarak tekrar dünyaya gelebilirmisiz! Breh breh breh nerede kaldı bu dünyanın imtihan yeri olma özelligi o zaman ey muser,sana soruyorum!! Rabbim imanlarımızda süpheye yer bırakmasın,aminn!

Bi de insanın sesi kendi kulagına baskalarının duydugu gibi niye gelmez!Herhangi bi teknolojik zımbırtıya kaydedilen ve benim oldugu söylenen garip sesle;benim oldugunu sandıgım o ses arasındaki fark neden? 2sini de duyan aynı kulak degil mi yau?!

Bi de ben neden yastıgı basımın altına degil de üstüne koymadan uyuyamıyorum! Korku filmlerinde korktugum halde,niye hep korkmamıs gibi yapıp yanımdakini korkutarak korkularımdan kurtuluyorum! Bunun tıptaki adı nedir ey muserlar! kötü biseyse alıstırarak söyleyin :p

Mazhar Alansonun yandım sarkısı en sevdigim sarkılardan biridir.Onun hikayesi varmıs altta gördüm,gidip onu okucam simdi.Hadi kalın saglıcakla :)

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/02/25 23:44
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

=-_-

 

Cuma!
2009/02/27 16:04
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

-_-

"Sesinde ne var biliyor musun
Ev dağınıklığı var
İkide bir elini başına götürüp
Rüzgarda dağılan yalnızlığını
Düzeltiyorsun. . ."
 

üşüyorum..üşümek güzel..bazen donarak ölecegim gibime geliyor..insanın nasıl-ne zaman ölecegini bilmemesi ne büyük nimet..donarak ölmek iyidir iyi..uykuya dalar gibi olursun..hareketsizleşir hersey,yavas yavas kaybolur..uykuya dalma anı da cok acaip..sonra rüyalar..rüyamda konuşmuşum gecen aksam,annem dedi..ne dedigimi dinlememis ama..ben olsam dinlerdim,merak eder insan..gerci dinlese de anlamazdı kanımca..arabamla birilerini eziyorum hep rüyamda..ya da robot oluyoruz..hep bi kovalamaca..korkunc rüyalardan sonraki uyanma anını seviyorum..bazen rüyalarımda,bunun bi rüya oldugunu biliyorum..ama yine de hic uyanmayacakmısım gibi..sahi,bi gun hic uyanmayacagım uykumdan..merak ediyorum ölümü ve ötesini..insan aklı ne kadar kücük..sonsuz bi yasam imkansız gibi..ateistler zavallılar bence..herseyi inkar edebilirsin,ama ölümü asla..hic yenilmeyecek gibi konusan,boyundan büyük laflar edenlerin ölüme karsı koyamaması hosuma gidiyor aslında..iste diyorum,bu kadarsınız..ölümü cok düsünüyorum bazı zamanlar..Mevlanayı düsünüyorum..o nasıl düsündü acaba ölümü..ben nasıl düsünüyorum..zaman nasıl degisti..insanlar nasıl degisti.."Taassuk-ı Talat ve Fitnat"ı okudum gecen aksam yorganın altında..Eski İstanbul..fesli adamlar,carsaflı kadınlar..cumbalı evler,osmanlıca yazılar,konaklar,arap usaklar..at arabaları,tütün satıcıları,mektupla yasanan aşklar..neden hep yeni gelenler,eskileri aratıyor..ellerim üşüdü,beynim bulandı..Cuma günlerini seviyorum..Hayırlı Cumalar..

güzel insan ISIK amiin diyorum duana uzun bir aradan sonra=)

Cambaz,özel günleri kutlamak olagan birseydir..Cuma sizin icin özel degilse ayrı tabii-_- Ayrıca imzanızı degistirmenize cok mutlu oldum belirteyim suracıkta =)

Ve onun dışında..Abone oldugumuz konudan mailler almak benim icin güzel bir olaydı gündemi takip etmek adına.Sikayetci oldum gibi anlasılmıs sanırsam =) Ben de mbirginden hiç mail gelmiyor bu sessizlik nedendir diye düsünüyordum ki en son oturum acısımdan sonra gelen mailin altındaki uyarıyı dikkate almamıs oldugumu farkettim.Herneyse,velhasılkelam,ben yokken yeni uygulama yarısına girmisiz yine maşallah=)Yeri gelmişken söyleyeyim sevgili m1gin hayatımda gördügüm en programlı insansınız vesselam=)

Bu kitap tavsiye meselesi gercekten iyi olmus.Film tavsiye bölümü de acalım insallah =) İkisine de katkılarımın olacagını düsünüyorum-_-

Simdilik bu kadar.Haydi kalın saglıcakla.

Muser demeyi özlemişm.Muserlarrr.!!!

Dıbılıplıp... Return...
2009/03/13 21:12
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)
stonesour demiş ki;
Ve onun dışında..Abone oldugumuz konudan mailler almak benim icin güzel bir olaydı gündemi takip etmek adına.Sikayetci oldum gibi anlasılmıs sanırsam =) Ben de mbirginden hiç mail gelmiyor bu sessizlik nedendir diye düsünüyordum ki en son oturum acısımdan sonra gelen mailin altındaki uyarıyı dikkate almamıs oldugumu farkettim.Herneyse,velhasılkelam,ben yokken yeni uygulama yarısına girmisiz yine maşallah=)Yeri gelmişken söyleyeyim sevgili m1gin hayatımda gördügüm en programlı insansınız vesselam=)

 

"dıbılıplıp..." neden bilmem şirin göründü bana bu ifade... Belli belirsiz bir çağrışım yapıyor... Ancak ifade edilmeye yeterli değil...

Abonelik meselesi... Yani önceki sistemde fazladan mail göndermek gereksizdi zaten... Zira abone zaten bu gelişmeden haberdar ise, habire onu mail yağmuruna tutmak anlamsızdı.
Bu anlamda, sistemin gelişmesine katkıda bulunmuş oldunuz... Teşekkürler...

Demek gördüğünüz en programlı insanım, öyle mi ey stonesour?
Bilemiyorum... Keşke olabilsem...
Yani bir sürü programla ilgilendiğim doğru... Hatta bu da yetmiyor, programcılıkla da ilgileniyorum... Bu da yetmiyor radyo programlarıyla ilgileniyorum... Bu da yetmiyor...

Yetsin ya! Kendimi övüyor muyum ne?
Aslında övgüyle yergi arasında gidip gelmeye çalışıyordum... 
Bir hocamın ifadesiyle gizli bir narsizm... Sanırım bindiğim dalı sevdim.

Bu tespitten sonra, denge adına kendimi yermeden bitirmemeliyim, değil mi ama?

Ne anlatsam... Ne anlatsam...
Buldum...

Yaklaşık iki sene öncesiydi... Daha önce bulunmadığım bir yerde, Cuma namazına biraz geç kalmıştım. Cami küçük ve cemaat fazlaydı... Ayakkabılar merdiven basamaklarında epey bir  yer işgal ediyordu. Dolayısıyla, ben de en alta ayakkabılarımı bırakıp diğer ayakkabıların üzerlerine basarak yukarı çıktım.

Farzdan sonra millet dağılmaya başlayınca, basamaklardaki ayakkabılar kısa sürede tükenmişti. Benim ayakkabı ise en aşağıdaydı... Basamaklara çoraplarla basmam gerekiyordu... Lakin kış mevsimiydi ve basamaklar hem ıslak hem çamurluydu...

Benim bu durumumu farkeden bir abi, ben bir şey söylememe rağmen, ayakkabımı aşağıdan alarak benim önüme bıraktı. Ben mahcup olmuştum.
Ve işin en kötüsü, bir teşekkür bile etmedim... Birkaç saniye sonra bu durumumu farkettim... Bu sırada abi, uzaklaşmıştı. Ve aşağıya indikten sonra abiyi aradı gözlerim... Ama tanımıyordum zaten ve bulamadım.

Ve işte o gün bugündür, bu olayı ne zaman hatırlasam, kendime kızar ve mahcup olurum.

İngilizce kelime ezberleme oyunu: vav.mbirgin.com
Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/03/14 20:09
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

sevgili m1gin sende benim gibi ayrıntılara takılıyorsun ben cami meselesini okurken kendi kendime   ahaaaa    m1gin ayakkabısını çaldırmış dedim ama çaldırmamışsın :D

em1gin / me1gin?¿
2009/03/14 22:34
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

dıbılıplıpp..evet şirin bir ifade..bir ifadesi de yok aslında..ne idügü belirsiz harf kalabalıgı,ama seviyorum..Şu meşhur ses kayıtlarından birinde sizin sesinizden duymak da isteriz kendisini =)

Sisteme farkında olmadan bile katkıda bulunduysam ne mutlu bana-_-

Program meselesine gelince =) Evet gördügüm en programlı,programcı,programsever insansınız da aynı zamanda ama ben "planlı" yönünüzü şeapmıştım.Şeapmaya çalışmıştım da şeapamamışım.(günün ödüllü sorusu:buradaki şeapmak fiili hangi anlamda kullanılmıştır?) "Haftalık Plan 128765,Haftanın projesi...." şeklinde başlayan ses kayıtlarınızdan önce de farketmiştim aslında ama birebir duyunca daha da imrendim.Zira o plan dedigimiz şeyle hiçbir zaman aram olmadı.Planlı olamama durumu var bende.Ama"ben plana plan demem plan benim olmayınca"durumu da yok.Planlı insanları takdir ediyorum,saygı duyuyorum,alkıslıyorum,hiç eksik olmasın o insanlar başımızdan.Buarada HP-207 08 nolu sesli mesajınızdaki "Plan"kelimesini vurgulayışınız nazar-ı dikkatimi fena halde celbetti.Ve şu soruya yöneldim: Plan, plan diye mi yazılıyor, plân diye mi? Zira plan diye yazılıyorsa vurgunuz isabetlidir, eger plân ise degildir.Sanki yani.Bana göre.Hiçbir şekilde otorite degilim,bilginize :p

Yöneldigim soru dedim,başlıgım aklıma geldi.Ben ilk gördügümden beri sitemizin ismisini "embirgin" şeklinde telaffuz ediyorum.Ama sonra sevgili "Silent" kardeşimizin sesli mesajıyla birden farkettim,ve irkildim ki sanırım bir saçmalık yapıyorum.Ama benim gibi okuyanlar var mı diye de merak etmiyor degilim."mbirgin"nasıl okunmalıdır sevgili muserlar? Ayrıca böyle baş harfleri uyumlu insanlara da gıpta ediyorum.Ben bir site yapmaya kalksam bu şekilde"eulukır" gibi bir şey cıkacak..İngilizce karakter olmadıgı icin de "eulukir"e dönüşecek.Ben o yüzden programlamadan uzak durdum zaten:p

"Bindigi dalı sevmek" terimine de bayıldım ayrıca=) Gizli bir narsist oldugunuzu da düsünmüyorum aslında,gayet acık bir "narsizme ilerlerken fren yapmaya calısma" vakası bu :p Cagımızın hastalıklardan biri-_- Genelde güzel şeyler başarmış vicdan sahibi insanlarda görülür-_- Kötü birşey degildir-_- Tedavi sürecini kişi kendi başlattıgı gibi,genelde kendi istegiyle bizzat bitirir-_- Cünkü kötü olmadıgı icin tedavisi de gereksizdir-_- Öyle işte-_-

Anlattıgınız olaya gelince,mahcub olunacak bir durum yok bence,etrafına dikkatli bakan insaf sahibi herkesin yapacagı şeyi yapmış o abi size,onun dışında bu konuda duyarlı olmanız cok güzel,teşekkür edemeyip vicdan azabı duyma durumu bende çok sık olur:( Mesela bugun kuzenim ve ben arabayla giderken yandan bir abi "plakanız düştü"diye seslendi.Sonra arabayı parkettik,ben gidip plakayı aldım,abinin yanından gecerken icim icimi yiyor,bir tesekkür et,bir "sagol abi,eyvallah"de diye..Ama yok..Hiçbirşey diyemedim,hafif sırıtımsı birşey yapıp gecip gittim abinin yanından,sonra dönüp baktım yoktu.Halbuki o olmasa plaka uçup gitmişti.Artık polisten ceza mı yerdik,biri plakayı alıp bi haltlar karıştırır onunla mı ugrasırdık Allah bilir..Sevmedigimiz kötü huylarımızdan hepimiz acilen kurtuluruz inşallah.. |amin|

Bir de sevgili Cambaz,cok acaip birisin ya çözemiyorum seni=)

Bugun cok yoruldum,uykum geldi..Daha bir seyler yazacaktım sanki ama hatırlamıyorum..Bos bos konustum gidiyorum..Kalın saglıcakla =)

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/03/14 22:46
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

stonesour'a

sanırım ben me1gin diye okuyorum. arkadaşlar dilimize ve kültürümüze her yerde sahip çıkmalıyız. mesela ben anlayamıyom neden öle konuşuluyo hayır yani kal gelcek bigün, o olucak yaaanıı, çok cool olmak lazım bencaaa...

m1gin'e

ayrıca şu ayakkabuı meselesinde kafama bir şey takıldı.. merdiven kaç basamaklıydı? şimdi şu nedenle soruyorum.. iki-üç basamak olsa atlayabilirdiniz ayakkabınızın üstüne. bu durumda daha uzun bir mesafe olmalı. bu durumda size ayakkabınızı getiren kişi olay yerinden bu kadar çabuk uzaklaşamaz, yani teşekkür etmeye vaktiniz olmalıydı. .. 

tekrar stonesour'a

uyku mu? bu saatte mi?daha karpus kesektik(ben bu günlerde neden bu kadar kötü espriler yapıyorum ya)

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/03/14 22:58
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Dil,kültür ve sahiplik temalı önerinize kesinliklen katılıyorum.Ama o taklidini yaptıgınız insanlar da bizim cadde kültürümüzün bir parcası be kuzum :p Ödülsüz Soru:Kültürümüzle Dilimiz A ve B şehirlerinden birbirlerine dogru sabit hızla giderlerse,ve soruda hızları da verilmemişse,bunlar nerede buluşurlar :p

Bu saatler uyumak için güzel saatlerdir..Öte yandan uyku her saatte güzeldir..Ama güzel şeylerin cogu sakıncalıdır..Bazı sakıncalı olmayan şeyler de güzel degildir..Kötü espriler gibi :p Neden bu günler sorunuza gelince küresel ısınmaya baglı semptomlar olabilir mi ki :p

İngilizce kelime ezberleme oyunu: vav.mbirgin.com
no comment(H)
2009/03/15 21:16
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

Bu sesli mesaja yorum yapabilecek bir takati olduğunu düşünmüyorum kelimelerin. O nedenle ben susuyorum, ikonlarım konuşsun....

Yanıt: Ah Bu Ben!
2009/03/15 21:26
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

ben tonlayamadım, çünkü o kültüre uzağım

sesli mesajları dinlemesi çok güzel, yazanlara-çizenlere-okuyanlara çook teşekkürler

 

 

 

Abonelik Bilgisi Abonelik
Özellikli Bağlantılar
İletişim | Kullanım Şartları | Reklam Bilgileri | Tüm Üyeler | Ne Nasıl Yapılır? | Arama | RSS | Twitter | Facebook | Youtube

Son Üyeler: kemalkan, andydufreyn, kaptaninyeri34, beybi, Sevgivedila,
Son Oturumlar: