Kullanıcı Adı:
Parola:
Bilgi Hatırlatma Yeni Üyelik
Beğen
Paylaş
Sayfa: Site:
Görüntülenme: 9703
dünya renklensin istermisiniz?
2008/03/02 20:14
Bildir! Alıntı ile cevap yaz Oyla! (0 oy)

 

walla ben istemem  orjinali dahi ii ne öle yaa rengarenk kız gibi ...

 

dünya kızlara kalınca çok zevkli olacağa benziyor resimler çooook güzell

Orijinal renkleri daha iyiydi valla :)

farklılık olmuş..

İstememmm,kiraz yerken mürekkep renginde bir dil? çok itici.

İSTERİM TABİ:))) RENK RENK TADINA VARMAK YAŞAMANIN...YÜREĞİN RENKLENMESİ MÜKEMMEL BİŞEY:)

Alıştığımız renklerin dışında farklılıklar da görmek doğrusu insanı şaşırtıyor. Doktorlarda neyin tuhaf olduğunu farkına varamadım bir an. Ama siyah önlüğü görünce anladım.

 

Aslanın yelesi pembe olunca aslan haşmetinden çıktı benim için. Lıght bir aslan oldu.

 

Hazırlayan arkadaşlara teşekkür etmekle beraber SEVMEDİM işin açığı. Her şey kendi rengiyle güzel.

son resim insanı iştaha getiriyo

 

 

 

Abonelik Bilgisi Abonelik
Etiket Ekle
Etiket:
Özellikli Bağlantılar
İletişim | Kullanım Şartları | Reklam Bilgileri | Tüm Üyeler | Ne Nasıl Yapılır? | Arama | RSS | Twitter | Facebook | Youtube

Son Üyeler: Seferi, Mrtoaa, Akmolla, misafirbirisi, Abaz4242,
Son Oturumlar: